Które filmy Davida uważacie za najlepsze? Proszę, wymieńcie je tu w kolejności od najlepszego do najgorszego.
Na dzień dzisiejszy, moje TOP 5 wygląda w sposób następujący:
1. Podziemny krąg (1999) 9/10
2. Siedem (1995) 8/10
3. Gra (1997) 8/10
4. Obcy 3 (1992) 6/10
5. Zodiak 6/10
Moje osobiste top 5 filmów Davida:
1. Siedem
2. Gra
3. Obcy 3
4. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona
5. Zodiak
1. Fight Club - chłodne, prefekcyjne arcydzieło, niesamowita świadomość kina, poza tym co za historia!
2. Siedem - zaskakujace zakończenie, styl "czarnego krymianłu" lat 90. Pitt + Fincher to jest to!
3. Gra - ten film to taka ulotka twórczości Finchera, mocny, zaskakujący i zmuszajacy do myślenia, wielkie kino!
4. Azyl - mogło być lepiej ale nie obdarty z "uroku" Finchera. Poprawe zdjęcia.
5. The Social Network - duży plus za aktualny temat, oraz młodych aktorów, ale Timbarlake niech lepiej nie bawi się w aktora.
6. Aerosmith: Big Ones You Can Look at - CRAZY! CRAZY! ; )
7. Dangerous: The Short Films - MJ = znak jakości i perfekcji
8. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona - zapowiadał się na jeden z najważniejszych filmów dekady, a wyszło ckliwe romansidło z dobrymi efektami.
9. Zodiak - ujdzie ale mi zabrakło tempa.
10. Obcy 3 - to nie moja bajka nic nie przebije wersji Camerona!
1. Siedem 10/10
2. Zodiak 9.5/10 (niech mi ktoś wytłumaczy, dlaczego ten film jest tak niedoceniony, bo nie rozumiem)
3. The Social Network 9/10
4. Podziemny krąg 9/10
5. Dziewczyna z tatuażem 8/10
6. Obcy 3 8/10
7. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona 8/10
8. Gra 7/10
9. Azyl 6/10
Na dzień dzisiejszy wygląda to tak (połówka oznacza w moim przypadku dodany do ulubionych):
1. Podziemny krąg - 9.5/10
2. Siedem - 8.5/10
3. Gra - 8/10
4. Dziewczyna z tatuażem - 8/10
5. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona - 8/10
6. Social Network - 7/10
7. Azyl - 5/10
1.Siedem 10/10
2.Podziemny krąg 9/10
3.Gra 8/10
4.Azyl 7/10
5.Ciekawy przypadek Benjamina Buttona 7/10
1. Gra (10/10).
2. Podziemny krąg (10/10).
3. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona (10/10).
4. Social Network (9/10).
5. Obcy 3 (7/10).
6. Siedem (7/10).
7. Azyl (7/10).
8. Zodiak (7/10).
1. Siedem - 10
2. Podziemny krąg - 9
3. Obcy 3 - 8
4. The Social Network - 7
5. Zodiak - 7
6. Gra - 7
7. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona - 7
8. Dziewczyna z tatuażem - 7
9. Azyl - 6
1.Siedem
2.Gra
3.Podziemny Krąg
4.Azyl
5.Ciekawy przypadek Benjamina Buttona
Wyszło niestety chronologicznie, ale taka jest moja hierarchia:) Ostatni film inaczej niż reszta nie jest mroczny.Po Azylu David zmienił klimat filmowy.Jest wirtuozem kina.
1) Fight Club 10/10
2) Siedem 9,5/10
3) Dziewczyna z tatuażem 8,5/10
4) Gra 8,5/10
5) The Social Network 8/10
1. Podziemny krąg - 10/10
2. The Social Network - 9/10
3. Siedem - 8/10
4. Dziewczyna z tatuażem - 8/10
5. Azyl - 8/10
---------------------------
6. Zodiak - 8/10
7. Obcy 3 - 7/10
8. Gra - 6/10
9. Ciekawy Przypadek Benjamina Buttona - 6/10
1."Podziemny Krąg" - 10/10
2."Siedem" -9/10
3."The Social Network" - 8/10
4."Zodiak" 8/10 - gdyby nie zakończenie to byłoby 9/10
5."Gra" 8/10
6."Obcy 3" 8/10
7."Dziewczyna z tatuażem" 8/10
8."Ciekawy przypadek Benjamina Buttona" - 8/10
9."Azyl" 7/10
Wszystkie w ulubionych.
he, umie fejsbók na #2 za Podziemnym kręgiem, jedna z najlepiej opowiedzianych biografii ostatnich lat
1. Gra 10/10
2.Siedem 10/10
3. Fight Club 9/10
4. Obcy 3 7/10
Dalej to już wielka przepaść. Tak jak ktoś napisał powyżej "David zmienił klimat" co niestety wg mnie nie wyszło na dobre. Brakuje tej iskry z początków twórczości.
5. Zodiak 7/10
1. Siedem - 10/10
2. Zodiak - 9/10
3. Dziewczyna z Tatuażem - 9/10
4. Social Network - 9/10
5. Fight Club - 9/10
6. Azyl - 6/10
Reszty jeszcze nie widziałem, ale i tak Fincher to mistrz nad mistrze. Mój ulubiony reżyser
1. Gra (10/10)
2. Podziemny krąg (9/10)
3. Dziewczyna z tatuażem (9/10)
4. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona (9/10)
5. Social Network (8/10)
'Siedem' ma u mnie 7 pkt, więc nie zmieściło się w top. W sumie nie wiem, dlaczego akurat najmniej przypadło mi do gustu.
1. Podziemny Krąg
2. Ciekawy Przypadek Benjamina Buttona
3. Gra
4. Siedem
5. Zodiak
6. Azyl
7. Social Network
8. Obcy 3
1. Zodiak 9+/10
2. Siedem 9+/10
3. Social Network 9+/10
4. Fight Club 8+/10
5. Gra 8/10
6. Dziewczyna z tatuażem 8+/10
7. Obcy 3 8/10
8. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona 7/10
9. Azyl 7/10
1.Ciekawy przypadek Benjamina Buttona 9/10
2.Podziemny krąg 9/10
3.Gra/8/10
4.Zodiak 8/10
5.Siedem 7/10
Styl tego gościa mnie rozkłada od lat. Pomimo, że Spielberg wymalował moje dzieciństwo, Lucas dał Gwiezdne Wojny, a Scott perełki pokroju Obcego, to jednak Fincher jest twórcą tych filmów TOTALNYCH jak Podziemny Krąg, Social Network czy przede wszystkim Siedem. Chyba jedyny reżyser, któremu wpadek nie liczę...
1. Podziemny krąg (10/10)
2. Gra (8/10)
3. Siedem (8/10)
4. Dziewczyna z tatuażem (8/10)
5. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona (8/10)
6. Zodiak (7/10)
7. Social Network (7/10)
8. Obcy 3 (6/10)
9. Azyl (5/10)
1. Fight Club ( super utwór Pixies w końcowej scenie) 10/10
2. Seven
3. Gra ( zwieńczony idealnie dopasowanym kawałkiem Jefferson Airplane "White Rabbit" ) 8/10
4.Dziewczyna z tatuażem- lepsza szwedzka wersja
5. Zodiak- lekkie rozczarowanie....
1. Podziemny krąg 9/10
2. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona 9/10
3. Dziewczyna z tatuażem 9/10
4. Obcy 3 7/10
5. Siedem 7/10
6. Azyl 7/10
7. The Social Network 6/10
8. Gra 4/10
9. Zodiak 3/10
1. Siedem – 9/10
2. Podziemny krąg – 9/10
3. Gra – 8/10
4. Zodiak – 8/10
5. The Social Network – 7/10
6. Obcy 3 – 7/10
7. Dziewczyna z tatuażem – 7/10
8. Azyl – 6/10
9. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona – 6/10
1. Podziemny krąg – 9/10
2. Gra – 9/10
3. Siedem – 8/10
4. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona – 8/10
5. The Social Network – 8/10
6. Obcy 3 – 7/10
Dziewczynę z tatuażem zamierzam wkrótce nadrobić.
1. Zodiak
2. Zodiak
3. Zodiak
4. Zodiak
5. Siedem
Fincher to Hitchcock dzisiejszych czasów, bez cienia przesady.
1. Fight Club - 8+/10 ♥
2. Se7en - 8/10 ♥
3. Social Network - 7/10
4. Zodiac - 6/10
5. Girl with the Dragon Tattoo - 6/10
6. Game - 6/10
7. Curious Case of Benjamin Button - 5/10
8. Panic Room - 5/10
9. Alien³ - 3/10
Jestem w trakcie oglądania "Seven" więc go nie licze...
1) Dziewczyna z tatuażem.
2) Podziemny krąg.
3) Zodiak.
Wszystkie 3 są na 9. Ciekawy przypadek jest dobry, ale bez przesady. Obcego uwielbiam, ale akurat jego część - tak se... A Azylu wolę nie traktować jako jego film ;)
1. Se7en
2. Fight Club
3. ...Benjamin Button
4. The Social Network
5. Zodiac
w sumie poza dwoma pierwszymi pozycjami reszte ciężko wybrać bo wszystkie są genialne
1 - Siedem - 10
2 - Podziemny krąg - 10
3 - Obcy 3 - 8
4 - Gra - 8
5 - Dziewczyna z tatuażem - 8
6 - Zodiak - 7
7 - Azyl - 7
8 - The Social Network - 7
9 - Ciekawy przypadek Benjamina Buttona - 5
Aktualizacja
1.Podziemny Krąg 9/10
2.Siedem 8/10
3.Zaginiona Dziewczyna 7/10
4.Dziewczyna z Tatuażem 7/10
5.Gra 7/10
6.Zodiak 7/10
7.The Social Network 6/10
8.Azyl 6/10
9.Ciekawy Przypadek Benjamina Buttona 5/10
10.Obcy 3 5/10
Ja właśnie tylko piec jego filmów oglądałem:
1.Fight club-9.5/10
2.Siedem-9/10
3.Gra-8/10
4.Dziewczyna z tatuażem-7.5/`10
5.Azyl-7/10
1) Podziemny Krąg. 10/10
2) Siedem. 10/10
3) Zodiak. 9/10
4) Ciekawy przypadek Benjamina Buttona. 8/10
5) The Social Network 6/10
Nie oglądałem: Dziewczyna z tatuażem; Azyl; Gra; Obcy 3
1. Fight Club 10/10
2. Siedem 9/10
3. The Social Network 8.5/10
4. Dziewczyna z tatuażem 8/10
5. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona 7.5/10
6. Gra 7/10
7. Zodiak 7/10
8. Obcy III 6/10
nie widziałem jescze "Azylu", ale nie sądzę żeby wskoczył na podium
1. The Girl With The Dragon Tattoo - 12/10
2. The Social Network - 9,5/10
3. Fight Club - 9/10
4. Alien 3 - 8,5/10