Moje ulubione z nim to Miłość szmaragd i krokodyl, Sądny dzień, Bliźniacy i Dorwać małego
Mnie najbardziej poruszył w filmach Milosza Formana, zarówno w "locie nad kukułczym gniazdem" jak i "Człowieku z księżyca".
Ale piorunujące wrażenie robi także w "Inteligencie z armii" Penny Marshall i "Tajemnicach Los Angeles" Curtisa Hansona.
Także w "Dużej rybie" Tima Burtona, "Zaklinaczu deszczu" Coppoli, a nawet "Czułych słówkach" Jamesa L. Brooksa.
Mnie najbardziej urzekł w Powrocie Batmana w roli Pingwina. Nadal mi się nie mieści w głowie jak on mógł za tą rolę dostać nominację do maliny.