1.Ścigany 8/10
2.Morderstwo doskonałe 7/10
3.Nico 6/10
4.Liberator 5/10
5.Na własną rękę 4/10
6.Reakcja łańcuchowa 4/10
7.Patrol 3/10
Większość jego filmów dzieje się w tym mieście,żeby wymienić tylko: Kod Milczenia,Nico,Przesyłkę i oczywiście Ściganego. Ciekawostką jest,że we wszystkich tych filmach,w rolach drugoplanowych,występują ci sami aktorzy,najczęściej grając policjantów. Dobry reżyser,potrafiący znakomicie nakręcić realistyczne kino...