Niepotrzebnie obejrzalem go drugi raz , z ósemki spadł na siódemkę. Dobry film, ale bez tego
`czegos'.
Czy ja wiem, ja juz nie licze ile razy obejrzylem ten film, ale mi sie ciagle podoba tak samo jak kilka lat temu :) 9/10 bez zmian!
Raz obejrzałam-może kiedyś jeszcze raz będzie, żeby porównać odczucia:) Dający do myślenia, a jednocześnie bardzo kontrowersyjny. Ostatnio obejrzałam trochę filmów o policjantach, sądownictwie i jestem załamana:( Kiedyś bardzo chciałam studiować prawo i pracować w policji-skończyłabym marnie:):p:p
Dalas 5/10 temu filmu? No to wspolczuje gustu, ale przeciez lepsze sa Madagaskary, Epoki Lodowcowe, Sami Swoi i inny szajs ktory tak wysoce ocenilas
O gustach, nawet filmowych, się nie dyskutuje:):p Mam więcej ulubionych filmów niż te wymienione, różnego gatunku.:) Może Tobie nie pasować moja ocena, ale to ciągle mój gust i moje odczucia:)
hahah do żes dopierniczyl glupotom. Akurat Trainning Day ma wlasnie to cos, co pozwala ogladac go w nieskonczonosc. Na filmie bylem 1wszy raz w kinie, od tamtego czasu film widzialem ponownie cos kolo 10 razy i za kazdym razem jest genialny, a rola Denzela jest jedna z dziesieciu najlepiej zagranych rol w historii kina.
ale ty żeś dopierniczył głupotom, rola Denzela jedna z dziesięciu najlepiej zagranych w historii kina? Nie no, żartuję, każdy ma swój własny ranking. Mnie jakoś szczególnie jego gra nie zachwyciła.
nic nie dopierniczylem, poniewaz ta rola jest uwazana przez ekspertow za jedna z 10ciu najlepszych rol wszechczasow, jak dla mnie jest zaraz po kreacji Al Pacino w Scarface, a wiec daruj sobie te teksty, jak nie masz pojecia o czym mowa. Jak ciebie ta rola nie zachwycila to masz jakis nieteges gust albo cos nie tak z odbiorem wizualnym tego co sie dzieje na ekranie
miło spotkać jednego z "ekspertów" :) wymień te pozostałe 8, bo dobrze wiedzieć.
nie pamietam juz wszystkich bo to program na TCM lecial juz jakis czas temu, ale byly tam jeszcze takie role jak:
Orson Welles w Obywatelu Kane,
De Niro - Taksowkarz
Daniel Day Lewis - Az poleje sie krew
Al Pacino - Człowiek z Blizna/Zapach Koebiety
Harvey Keitel bodajze za Zlego Porucznika
Nie pamietam w sumie reszty
Przepraszam- nie wiedziałam, że tutaj muszę dawać ocenę wskazaną przez ekspertów. Widocznie napisane było drobnym druczkiem i nie doczytałam:):p Dzięki za info- już się poprawię:)
haha syf to ty masz pod kopula, Nawet filmu nie zrozumiales. Dzieki za posmianie sie z tego co napsiales, bardziej idiotycznego komentarza dawno nie czytalem. Musisz miec jakies zaburzenia w sferze odbioru wizualno werbalnej bo tak spycic ftego filmu sie poprostu nie da.
Jak Trainniong Day nie ma przeslania i klimatu to ty chyba smarku nie znasz ani realiow LA ani nie potrafisz wywnioskowac kilku prostych wnioskow z filmu, ktory wrecz narzuca je.
I jeszcze dales 7 a piszesz ze to gtniot, a 7 oznacza dobre kino, ty mlodziak wez sie za swoja kopułe bo ci cos myslenie nie wychodzi.
a widzisz, He Got Game to bardzo dobry film, lecz ten twój training day w ogóle mnie nie poruszył i nie kłóć się tutaj ze mną, każdy ma swoje zdanie na temat jakiegoś filmu
a Harrego Pottera oceniłem po 8 z tego względu, że kilka lat temu, gdy byłem młodszy bardzo lubiłem go oglądać.
kilka lat temu byles mlodszy wiec to ogladales, to ile ty masz lat teraz? 16 ? No to sie nie dziwie, ze ci Trainning Day nie wszedl